sratt slit och tårar :/

I dag har det fan vart alla kännslor på en och samma gång, jag har haft piknik med linn andersson skit kul och nice:D
sen gick jag Linn och Sara och sålde skit vi sålde 4 säckar på 2 jävla timmar vi är sämst men kul hde vi och sara hittade en djurgårdenhalsduk som hon skulle ha! sen har jag haft det jävla skit nu på kvällen bråkat med min älskling mitt allt LINN GRANATH jag älskar dej över allt annat puss på dig men nu hoppas jag att det mesta är löst får ta och prata med henne i skolan i morgon puss på er

Puss
      Linn

Kommentarer
Postat av: addina

vad heter den dära sidan där dom dära rosa shortsen som du ville ha? :)

2010-04-15 @ 16:30:11
URL: http://addina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0